حضور ایده‌آل برش در نمایشگاه 1402

حضور ایده‌آل برش در نمایشگاه‌های 1402

0
(0)

هجدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت (تجهیزات و ابزارآلات صنعتی و کارگاهی) اصفهان ۱۴۰۲:

هجدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت اصفهان 1۴02 از تاریخ 20 الی 23 تیر‌ماه در سالن امیرکبیر محل برگزاری نمایشگاه های دائمی اصفهان برگزار‌شد.

این نمایشگاه در فضایی به متراژ 7800 متر مربع و با مشارکت 101 شرکت فنی و صنعتی برگزار شد، که از این تعداد 89 مشارکت‌کننده داخلی بوده و 11 شرکت نمایندگی شرکت‌های خارجی از کشور‌های چین، ترکیه، تایوان، کره جنوبی و ژاپن تشکیل می‌دادند.

مجموعه ایده‌آل برش در این نمایشگاه پذیرای عده زیادی از فعالان صنعتی، شرکت‌ها و نماینده‌های شرکت‌های بزرگ صنعتی بوده است.

نتیجه مذاکرات انجام شده و بازدید‌های صورت گرفته بسیار سازنده بوده و همکاری‌های مهمی را برای ما به ارمغان آورد.

خرسندیم که در این نمایشگاه با ارائه محصولات باکیفیت و معرفی برند‌های برتر صنعت برش‌، توانستیم در مسیر رشد و باروری صنعت سهمی هرچند اندک داشته باشیم.

سومین نمایشگاه بین المللی صنعت، ماشین ابزار اتوماسیون صنعتی، ماشین‌آلات صنعتی و کارگاهی ۱۴۰۲

سومین نمایشگاه بین المللی صنعت، ماشین ابزار اتوماسیون صنعتی، ماشین‌آلات صنعتی و کارگاهی ۱۴۰۲، از تاریخ 31 مرداد ماه الی 3 شهریور ماه در محل برگزاری نمایشگاه های بین‌المللی شهر آفتاب برگزار شد.

این نمایشگاه در فضایی به متراژ 26 هزار متر‌مربع و با حضور 300 نشان تجاری از 150 شرکت برپا شد، که 70 شرکت داخلی از 16 استان مختلف سراسر ایران و 80 شرکت، نمایندگی شرکت‌های خارجی از چین، ترکیه، تایوان،کره جنوبی، ژاپن و ایتالیا تشکیل می‌دادند.

مجموعه ایده‌آل برش در سالن 5A، غرفه 2C، نمایشگاه شهرآفتاب پذیرای فعالان حوزه صنعت و بازدیدکنندگان بود.

 در این نمایشگاه ایده‌آل برش در یک‌سو، به نمایندگی از شرکت KESMAK ترکیه، به معرفی و بررسی دستگاه‌های برش اره‌نواری به علاقه‌مندان و فعالان حوزه صنعت پرداخته و در سوی دیگر غرفه، به نمایندگی از برند‌های KONIG, OSKAR SCHMDIT, WIKUS و برند اختصاصی IDEAL به معرفی انواع تیغ اره‌ها اعم از نواری، دیسکی آب صابونی، نوک‌الماسه و آتشی مشغول بوده است. خرسندیم که در این نمایشگاه هم همراه شما بودیم، میزبانی شما افتخار ماست.

بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت تهران ۱۴۰۲  (TIIE)

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران در آبان‌ماه 1402 در محل برگزاری دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی واقع در سئول برگزار شد.

این نمایشگاه در فضایی به متراژ بیش از 25 هزار متر مربع و با حضور بیش از 400 شرکت‌کننده داخلی، 120 شرکت کننده خارجی و 40 شرکت دانش‌بنیان در تهران برگزار شد.

غرفه ایده‌آل برش در این نمایشگاه پذیرای 300 فعال صنعتی بوده‌است.

ما مفتخریم که با رونمایی از دستگاه های جدید ایده‌آل برش، چنان کیفیتی مثال زدنی را ارائه دادیم که در نظر بازدیدکنندگان قابل رقابت با تکنولوژی روز دنیا می‌باشد.

بیستمین نمایشگاه بین المللی متالوژی، فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین‌کاری، قالب‌سازی و ریخته‌گری تهران ۱۴۰۲:

بیستمین نمایشگاه بین المللی متالوژی، فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین‌کاری، قالب‌سازی و ریخته‌گری تهران 1402 از تاریخ 3 الی 6 آذرماه، در محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تهران سئول برگزار شد.

این نمایشگاه در فضایی به متراژ بیش از 26 هزار متر مربع و با حضور ۴۶۰ شرکت داخلی، قریب به ۷۰ شرکت دانش‌بنیان و ۸۸ شرکت خارجی از کشور های ترکیه، آلمان، ایتالیا، سوئیس، چین، اسپانیا، انگلیس، فرانسه، هنگ کنگ، هند، روسیه، تایوان، کره جنوبی، جمهوری چک، امارات، اسلوونی، آفریقای جنوبی، مالزی، اتریش، ژاپن و ایالات متحده برگزار شد.

ایده‌آل برش در سالن 41 غرفه B02 نمایشگاه بین‌المللی تهران سئول پذیرای صنعتگران، بازدیدکنندگان و فعالان حوزه بوده است.

با لطف خدا رو‌نمایی و معرفی دستگاه‌های جدید ایده‌آل نظر صنعتگران و فعالان حوزه را به شدت به خود جلب کرده و میزان کیفیت و کارایی دستگاه‌‌ها از نظر متخصصان، قابل رقابت با نمونه‌های مشابه وارداتی خود ارزیابی شد.

حضور و همراهی شما در تمامی لحظات برای ما قوت قلب بوده و به بهبود خدمات ما سرعت می‌بخشد

میزبانی شما افتخار ماست.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب